قوانین و شرایط خرید

ورود کاربران به وب‏‌سایت و نرم افزار میوه چی هنگام استفاده از پروفایل شخصی، خرید و سایر خدمات ارائه شده توسط میوه چی به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین  است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین میوه چی از سوی کاربر است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های میوه چی منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های میوه چی تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات میوه چی اقدام کند.
همچنین از آنجا که میوه چی یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

پس دادن میوه و سبزی

  • پیک ها موظف هستند در صورت درخواست شما صبر کنند تا کالا را کنترل نمایید.
  • چنانچه متوجه ایرادی حتی بعد از تحویل گرفتن کالا شدید لطفا با امور مشتریان از طریق تلفن (۴۴۱۶۳۵۱۷-۰۲۱)  تماس بگیرید تا در اولین فرصت نسبت به بازگرداندن وجه یا جبران آن اقدام نماییم.
  • کلیه اطلاعات عضویت اشخاص محرمانه بوده و در اختیار دیگران قرار نخواهد گرفت.

نکات مهم قبل از مصرف

  • در صورتی که امکان فراهم نمودن کالای سفارش داده شده را نداشته باشیم (مثلا واحد کنترل کیفیت میوه چی اجازه خروج کالا را ندهد)  موضوع از طریق تلفن به اطلاع مشتری خواهد رسید و در صورت تمایل در روز آتی محصول تهیه و ارسال می گردد.
  • هزینه کالاهای پس داده شده با توجه به امکانات شبکه بانکی در اولین روز کاری بازگردانده می شود.
  • با وجود اینکه میوه چی تمام تلاش خود را در تهیه میوه و سبزی از منابع معتبر، تازه و با حداقل آلودگی ها می نماید اما  خواهشمندیم به مانند خریدهایی که از میوه فروشی های سطح شهر صورت می گیرد، تمامی محصولات را به دقت شستشو و ضد عفونی کرده تا مبادا برای شما و خانواده محترم مشکل و کسالتی حاصل گردد.

نحوه اندازه گیری وزن میوه ها و سبزیجات ارسالی

  • تمامی تلاش مان رو انجام می دهیم که همواره میوه ارسالی وزنی بیشتر از درخواست شما داشته باشد. چنانچه به دلیل تلرانس وزنی میوه،  میزان کالای ارسالی کمتر از سفارش شما بود حتما با ما تماس بگیرید تا نسبت به بازگردان وجه یا جبران آن اقدام نماییم. میوه چی در این خصوص خود را مسوول می داند.

حداقل خرید از میوه چی:

  میوه چی حداقلی برای خرید در نظر نگرفته و شما به هر مقداری که مورد نیازتان باشد میتوانید خرید کنید .

تمامی قوانین و مقررات سایت میوه چی بر اساس ماده ۱۰ قانون مدنی و قانون تجارت الکترونیک تنظیم گردیده و هر گونه سفارش وعضویت به منزله پذیرش قوانین مندرج در سایت میباشد.